سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بولتن خبری

متن آهنگ ابی عالی تویی که می جان و جهانی

وقتى تره بدیمه انگاری خو بیمه

یک دل نه صد دل کیجا عاشق تو بومه

تو حال خوب مستى تو به تو بیمه

تى روی ماهه یکبار شى روبرو بدیمه

تویى که مى جان و جهانى

دلبر مازندرانى

گمه همه تى دور بگردن

خار شى دلى کهکشانى

تى رو هلال ماهه قرص قمر تو هستى

قشنگى دارنى دلبر طاووس پر تو هستى

عروس بیته مى مار اتا کیجا شمالى

تموم طایفه دار کنه وه سر خشالى

تویى که مى جان و جهانى

عروس مازندرانى

گمه همه تى دور بگردن

خار شى دلى کهکشانى

مى پلى نیشتى دلبر ولى مى دل تى تنگه

تى همراه پیر بووشم پیری باتو قشنگه

عطر نفس های تو عطر گلای نرگس

شى اول آخر دا زندگى بى تو هرگز

تویى که مى جان و جهانى

دلبر مازندرانى

گمه همه تى دور بگردن

خار شى دلى کهکشانى

 

ترجمه آهنگ

 

وقتى تورو دیدم انگاری خواب بودم

یک دل نه صد دل دختر عاشق تو شدم

تو حال خوب مستى تو به تو شدم

روی ماهت رو یکبار روبروم دیدم

تویى که جان و جهان منى

دلبر مازندرانى

میگم همه دورت بگردن

خوب دلى کهکشانى

روی تو مثل هلال ماهه قرص قمر تو هستى

قشنگى داری دلبر پرطاووس تو هستى

مادرم یه دختر شمالى رو عروس گرفت

تموم طایفه برای اون خوشحالن

تویى که جان و جهان منى

عروس مازندرانى

میگم همه دورت بگردن

خوب دلى کهکشانى

کنارم نشستى دلبر ولى دلم واست تنگه

همراه تو پیر بشم پیری باتو قشنگه

عطر نفس های تو عطر گلای نرگس

فدای اول آخر خودم زندگى بى تو هرگز

تویى که جان و جهان منى

دلبر مازندرانى

میگم همه دورت بگردن

خوب دلى کهکشانى

https://musicdel.ir/single-tracks/304873/