سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بولتن خبری

نظر


در این مقاله از خدمات پس از فروش بوش به نکاتی برای انتخاب ماشین لباسشویی موثر و نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش می پردازیم.


صفحه نمایش دیجیتال: هر چه صفحه نمایش بزرگتر باشد، واضح تر باشد، خواندن و ارائه اطلاعات مفید در مورد زمان باقی مانده تا تمیز کردن یا خطا در حین کار دستگاه آسان تر است.

شستشوی تاخیری - یکی از رایج ترین ویژگی های ماشین لباسشویی تایمر انعطاف پذیر است که به شما امکان می دهد مدت زمان برنامه شستشو را کنترل کنید و همچنین شستشوی تاخیری را تنظیم کنید. برای مواقعی که در خانه نیستید نیز می توانید با کمک این قابلیت مصرف برق خود را کاهش دهید.

تشخیص بار ماشین لباسشویی: با این عملکرد عالی، ماشین لباسشویی به طور خودکار چرخه شستشوی مناسب را با توجه به میزان لباس ها و درجه کثیفی آن ها انتخاب می کند. همچنین مقدار دقیق آب و صابون مورد نیاز را محاسبه می کند. این عملکرد باعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود.

قفل کودک: قفل کودک از لمس کردن تنظیمات صفحه توسط کودکان جلوگیری می کند. به این ترتیب دیگر نمی توانند به طور تصادفی فرآیند شستشو را قطع کنند.

برنامه شستشو در ماشین لباسشویی

برنامه شستشو (پنبه) لباس پنبه و کتانی را در ماشین لباسشویی شستشو می دهد

برنامه شستشوی پنبه ای یکی از برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی است که برای شستن لباس ها و ملافه های نخی استفاده می شود. این برنامه برای لباس های نخی یا نخی مانند تی شرت و حوله مناسب است تا لباس ها بدون آسیب رساندن به آن ها با بالاترین کیفیت شسته شوند. تنظیمات برای این نوع خاص از لباس. دمای مناسب برای لباس 40 درجه سانتیگراد است.

برنامه شستشو (پشمی) شستشوی لباس های پشمی در ماشین لباسشویی

برای شستن لباس های نخی یا پشمی می توانید از برنامه شستشوی پشمی در ماشین لباسشویی استفاده کنید. بسیاری از خانم ها برای جلوگیری از آسیب دیدن این نوع لباس ها ترجیح می دهند با دست بشویید، اما با این برنامه لباسشویی می توانید به راحتی لباس های نخی یا پشمی خود را بدون نگرانی از لباس های سبک یا نامناسب در ماشین لباسشویی بشویید. در برنامه برنامه، ماشین لباسشویی از آب سرد و چرخه چرخش کم استفاده می کند و شستشوی با کیفیت و بدون آسیب انجام می دهد. در این صورت توصیه می شود 2-3 کیلوگرم لباس را در ماشین لباسشویی قرار دهید.

برنامه شستشو (شستشوی ورزشی یا لباس های ورزشی) برای شستشوی لباس های ورزشی در ماشین لباسشویی

برنامه لباسشویی Sport Wash برای شستشوی لباس های ورزشی در انواع ماشین لباسشویی مناسب است. در لباس های ورزشی معمولا از الیاف مصنوعی برای ساخت آنها استفاده می شود، این لباس ها معمولاً عرق آور هستند اما خیلی خیس نیستند و بعد از استفاده بوی عرق می دهند، بنابراین باید سریع شسته شوند. در این برنامه ویژه قبل از شستشو با افزودن آب دمای لباس را قبل از چرخاندن پایین می آورد سپس فرآیند شستشو آغاز می شود. در این برنامه شستشو، لباس های شما فقط در صورت نیاز شسته می شوند و از شستن بیش از حد خودداری می کنند.

عملکرد نیمه بار: با استفاده از این عملکرد می توانید در زمانی که لباس ها نیمه تمام است یا زمانی که لباس های کمتری در دستگاه وجود دارد، آب و برق کمتری مصرف کنید. اکثر خودروهای مدرن این قابلیت را دارند که بار داخل خودرو را به صورت خودکار وزن کنند

برنامه شستشو (Quick Super) شستشوی سریع در 15 دقیقه در ماشین لباسشویی

زمانی که عجله دارید و می خواهید لباس های خود را سریع بشویید، از برنامه سریع شستشوی فوق العاده در ماشین لباسشویی در 15 دقیقه استفاده کنید. لازم به ذکر است که می توانید لباس های خود را زمانی بشویید که خیلی کثیف نیستند و برای مدت کوتاهی آن را بپوشید و یا اینکه تا زمانی که لباس هایتان بوی کمی عرق کند نمی خواهید آن ها را به مدت طولانی بشویید. پیر هستم.

برنامه (Easy Iron/Anti-Crease) اتوکشی آسان و ضد چروک در ماشین لباسشویی

می توانید برنامه Easy Ironing را به برنامه شستشوی خود در ماشین لباسشویی اضافه کنید. این مزیت را ایجاد می کند که لباس ها بعد از شستن نیاز کمتری به اتو کشیدن دارند. در این مرحله ماشین لباسشویی با تنظیم سرعت شستشو و دمای آب از چروک شدن آن جلوگیری می کند. لباس ها را تا حد زیادی آسان می کند و اتوکشی را برای شما آسان می کند. به عبارت دیگر، این برنامه برای شستشوی ملایم تر پارچه های پوشیدنی مانند پنبه، الیاف مصنوعی یا پارچه های مختلف در نظر گرفته شده است. این برنامه برای شستن انواع لباس، بلوز، الیاف مختلف در رنگ های مختلف که بعد از شستشو در ماشین لباسشویی اتوکشی آنها دشوارتر می شود، توصیه می شود.

برنامه شستشو (ضد حساسیت) آلرژن های شستشو در ماشین لباسشویی

این برنامه شستشو دمای آب را در طول فرآیند شستشو ثابت نگه می دارد، به طوری که پارچه شسته شده بسیار تمیز است و مواد حساسیت زا مانند میکروب یا گرد و غبار از بین رفته و حساسیت بیشتری نسبت به افراد دارد. این برنامه با استفاده از بخار یا دمای بسیار بالا مواد حساسیت زا و باکتری ها را از لباس پاک می کند.

شستشوی اضافی

این برنامه به گونه ای طراحی شده است که مواد شوینده بیشتری را از لباس های شما پاک کند و طبق این گزینه دوباره آنها را بشویید. این نوع لباسشویی برای خانواده هایی مفید است که یکی از اعضای آن پوست حساسی دارد یا به مواد شوینده حساسیت دارد.

فرآیند اقتصادی شستشو (حالت اقتصادی) لباس ها در ماشین لباسشویی

این حالت به طور خودکار دمای شستشو را کاهش می دهد و به کاهش مصرف انرژی و آب کمک می کند.

سرعت چرخش متغیر: به شما امکان می دهد بدون توجه به برنامه محافظت از لباس، سرعت چرخش را تنظیم کنید.

با توجه به ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک

در ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک، بخش های شستشو و خشک کن جدا هستند. در نتیجه، مداخله دستی در طول فرآیند شستشو مورد نیاز است. می توانید برنامه شستشو را متوقف کنید و به عنوان مثال، لکه های لباس را با دست پاک کنید، سپس برنامه شستشو را از سر بگیرید. اگر می خواهید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید، نگران نباشید! این دستگاه ها دارای قدرت کم و مصرف کننده کم انرژی هستند. ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک کارکرد ساده ای دارند و به راحتی قابل تعمیر هستند.

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک

یک ماشین لباسشویی کاملاً اتوماتیک فضای کمتری را به خود اختصاص می دهد. آنها دارای چرخه شستشوی انعطاف پذیر بر اساس برنامه ها و روش های شستشوی سفارشی برای انواع مختلف پارچه هستند. استفاده از ماشین لباسشویی حتی اگر می خواهید خانه را ترک کنید امکان پذیر است.

ظرفیت ماشین لباسشویی

اندازه درام یکی از مهمترین مواردی است که هنگام خرید ماشین لباسشویی جدید باید در نظر بگیرید. هرچه ظرفیت درام بیشتر باشد، لباس های بیشتری می توانید در آن قرار دهید. ظرفیت درام معمولا بین 5 تا 12 کیلوگرم است و ظرفیت 7 کیلوگرم برای اکثر خانوارها مناسب است. ماشین‌های لباسشویی زمانی بهترین عملکرد را دارند که درام حدود 80 درصد پر باشد. ماشین‌های لباسشویی با ظرفیت بیشتر به این معنی است که می‌توانید دفعات شستشو را کاهش دهید که به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند.

سرعت چرخش

حداکثر سرعت چرخش، سرعت چرخش مخزن لباس در دقیقه است تا در پایان چرخه شستشو، لباس‌ها را تخلیه کند. حداکثر سرعت 1000، 1200، 1400 یا 1600 دور در دقیقه خواهد بود. با افزایش این سرعت، قیمت نهایی واشر نیز افزایش می یابد.

بهره وری انرژی

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید ماشین لباسشویی جدید باید به آن توجه کرد، مصرف انرژی یا کارایی لباس است. برای بررسی این موضوع باید به برچسب انرژی ماشین لباسشویی توجه ویژه ای داشته باشید. برچسب انرژی به شما نشان می دهد که ماشین لباسشویی انتخابی شما چقدر مقرون به صرفه است. ماشین لباسشویی های کلاس A بهترین عملکرد و بهره وری انرژی را دارند.